Την Παρασκευή 20 Μαρτίου 2026, οι μαθητές και οι μαθήτριες των Γ’ Τάξεων του 1ου Δημοτικού Σχολείου συμμετείχαν στο πρόγραμμα της Ιεράς Μητρόπολης Θεσσαλονίκης: «ΑΚΑΘΙΣΤΟΣ ΥΜΝΟΣ: Το Κοντάκιο και ο Κανόνας».
Στο πλαίσιο της Δ’ Ακολουθίας των Χαιρετισμών στον ιστορικό ναό της Παναγίας Αχειροποίητου, τα παιδιά μας είχαν την τιμή να ψάλλουν μαζί με άλλους μαθητές/τριες από όλη την Ελλάδα, με τους ιεροψάλτες, βιώνοντας βιωματικά την παράδοση και την κατανυκτική ατμόσφαιρα του Ακαθίστου Ύμνου.
Μια ξεχωριστή δράση που ενώνει την εκπαίδευση με τον πολιτισμό της πόλης μας!Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Άννα Μαρία Κότσιφα, Μουσικής, Π.Ε.79.01







