Καλλιεργώντας την υπευθυνότητα

Ακόμα και την τελευταία ημέρα τα παιδιά δε έχασαν την όρεξη για συνεργασία και δημιουργικότητα. Έτσι, μαθητές και μαθήτριες της Ε’ τάξης βγήκαν στην αυλή συζήτησαν, κατέγραψαν, άκουσαν, πρότειναν… κάνοντας φέτος μια πρώτη επαφή με τη σχολική διαμεσολάβηση. Ένα σημαντικό μάθημα που αποκόμισαν είναι ότι οι διαφωνίες είναι φυσιολογικό κομμάτι της ζωής αλλά η βία δεν είναι ποτέ η λύση. Μέσα από όμορφες δράσεις είχαν την ευκαιρία να καλλιεργήσουν δεξιότητες γνωστικές, επίλυσης προβλημάτων, επικοινωνίας και κοινωνικοσυναισθηματικές.