Ο κήπος του σχολείου μας ζωντάνεψε! Οι μαθητές της Δ1 ‘ τάξης, με την πολύτιμη καθοδήγηση και συνοδεία του Διευθυντή μας, σήκωσαν τα μανίκια και ανέλαβαν δράση στο πίσω μέρος του προαύλιου χώρου.
Με κέφι και μεράκι, τα παιδιά μεταμορφώθηκαν σε μικρούς γεωργούς, προετοίμασαν το χώμα και έσπειραν τους πρώτους τους σπόρους. Τώρα, όλοι περιμένουμε με ανυπομονησία να δούμε τους κόπους μας να ανθίζουν και να μεγαλώσουμε τα δικά μας, φρέσκα φυτά.


