Την Δευτέρα 23 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε με ιδιαίτερη χαρά και ενδιαφέρον η επίσκεψη των μαθητών και μαθητριών της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας στο 1ο Γυμνάσιο Ευόσμου, στα πλαίσια της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας για την ομαλή μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο.
Η επίσκεψη οργανώθηκε από την Ομάδα Δράσης για τη σχολική διαρροή, με συντονίστρια την κ. Μπάρμπα Στυλιανή, και τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών των τάξεων, κ. Μαρία Χρυσοστόμου και κ. Ζαφειρία Ηλιάδου.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον χώρο του Γυμνασίου, να περιηγηθούν στις αίθουσες διδασκαλίας και στις εγκαταστάσεις, καθώς και να εξοικειωθούν με το νέο σχολικό τους περιβάλλον. Ο Διευθυντής του σχολείου τούς υποδέχθηκε θερμά και τους ξενάγησε στους χώρους, ενώ παράλληλα τους ενημέρωσε για τη λειτουργία του Γυμνασίου, το πρόγραμμα σπουδών και την καθημερινότητα των μαθητών.
Η επίσκεψη αυτή αποτέλεσε μια πολύτιμη εμπειρία για τα παιδιά, καθώς τους έδωσε την ευκαιρία να λύσουν απορίες, να μειώσουν το άγχος τους για τη νέα σχολική βαθμίδα και να προετοιμαστούν ψυχολογικά για τη μετάβασή τους.
Ως συμβολική κίνηση καλής μετάβασης, οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης προσέφεραν στο σχολείο ένα δεντράκι ελιάς. Το δώρο αυτό συνοδεύτηκε από το μήνυμα: «Με γερές ρίζες από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο, ανοίγουμε τα κλαδιά μας για το μέλλον», εκφράζοντας τη συνέχεια, την ανάπτυξη και τη νέα αρχή που σηματοδοτεί αυτή η μετάβαση.
Ευχαριστούμε θερμά τη Διεύθυνση και το εκπαιδευτικό προσωπικό του 1ου Γυμνασίου Ευόσμου για τη φιλοξενία και τη συνεργασία.