Εργασία Θεατρικής Αγωγής “Οι Ήρωες Της Ανακύκλωσης”

“ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ”

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής οι μαθητές της Γ’ τάξης συζήτησαν με τη θεατρολόγο του σχολείου μας, κυρία Ρένα Αθανασοπούλου, για την ανακύκλωση και δημιούργησαν τους δικούς τους ήρωες από καθημερινά ανακυκλώσιμα υλικά. Μετά σκέφτηκαν πρωτότυπα ονόματα και μια ιδιότητα που συνδέεται με την προσφορά του ήρωά τους στο περιβάλλον. Στο τέλος οι ήρωες ζωντάνεψαν και με τη δική τους φωνή μοιράστηκαν μαζί μας φράσεις που μας παρακινούσαν να κάνουμε ανακύκλωση και να προστατέψουμε το περιβάλλον. Μπορείτε να απολαύσετε τις δημιουργίες τους στο παρακάτω βίντεο!

ΒΙΝΤΕΟ: https://youtu.be/rcMaM4OP_rk