Υγιεινή διατροφή

Τη Πέμπτη 13/02/2025, οι μαθητές όλων των τάξεων του σχολείου μας, παρακολουθήσουν μια ενδιαφέρουσα παρουσίαση σχετικά με τη σωστή διατροφή.

Η παρουσίαση είχε ως κύριο θέμα την υγιεινή διατροφή και με ποιες ομάδες τροφίμων μπορεί να επιτευχθεί.

Επίσης έγινε αναφορά στη διατροφική πυραμίδα, τον αριθμό των ημερήσιων γευμάτων, το πόσο σημαντικό είναι η κατανάλωση νερού και ότι ένα σωστό πρωινό βοηθάει στη σχολική επίδοση.

Τέλος υπήρξε μεγάλη συμμετοχή από τους μαθητές κατά τη διάρκεια της ομιλίας, είτε με απαντήσεις στις ερωτήσεις του γιατρού, είτε με απορίες προς τον γιατρό του Κέντρου υγείας Ευόσμου.

Το σχολείο μας ευχαριστεί θερμά το Κέντρου Υγείας Ευόσμου για την παρουσίαση.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τις παρουσιάσεις ανά τάξη, του υπουργείου υγείας, καθώς και κάποιες φωτογραφίες από την εκδήλωση.

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Α-Β ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Γ-Δ ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Ε-ΣΤ ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Πρόληψη και διαχείριση βίας και επιθετικότητας μεταξύ των μαθητών

Πραγματοποιήθηκε,  η τρίτη ενδοσχολική επιμόρφωση (σε σύμπραξη με το 14ο Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου). Την ευθύνη και την παρουσίαση της εισήγησης, με θέμα:

Πρόληψη και διαχείριση βίας και επιθετικότητας μεταξύ των μαθητών

Είχε η κα. Ελευθερία Σπυροπούλου, ψυχολόγος του ΔΙΚΤΥΟΥ ΑΛΦΑ, Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας.

Η επιμόρφωση, πραγματοποιήθηκε δια ζώσης στο χώρο εκδηλώσεων του σχολείου και την παρακολούθησαν αρκετοί εκπαιδευτικοί.

Η επιμόρφωση κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον και την προσοχή όσων συναδέλφων εκπαιδευτικών την παρακολούθησαν.

Ευχαριστούμε πολύ το ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΦΑ, Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας, καθώς και τη ψυχολόγο, κα. Ελευθερία Σπυροπούλου, για την επιμόρφωση.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε κάποιες φωτογραφίες από την εκδήλωση.

Μουσική δράση

Στο σχολείο μας λαμβάνει χώρα η μουσική δράση «Συνθέτης του μήνα» από τη δασκάλα της Μουσικής κα. Μαρία Κωνσταντινίδου. Την είσοδο του σχολείου κοσμεί κάθε μήνα το πορτρέτο του εκάστοτε συνθέτη. Ένας/μια μαθητής/μαθήτρια της έκτης τάξης λέει στο μικρόφωνο πληροφορίες σχετικά με τη ζωή και το έργο του συνθέτη ενώ στα διαλείμματα ακούγονται από το ηχείο αποσπάσματα από γνωστά έργα του. Με τη δράση αυτή τα παιδιά γνωρίζουν κι εξοικειώνονται με την κλασική μουσική και όχι μόνο βιώνοντας ταυτόχρονα πληθώρα συναισθημάτων.

Πρώτες Βοήθειες σε παιδιά και αντιμετώπιση μικροτραυματισμών

Πραγματοποιήθηκε,  η δεύτερη ενδοσχολική επιμόρφωση (σε σύμπραξη με το 14ο Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου). Την ευθύνη και την παρουσίαση της εισήγησης, με θέμα:

Πρώτες Βοήθειες σε παιδιά και αντιμετώπιση μικροτραυματισμών

Είχε η σχολική νοσηλεύτρια του σχολικού μας συγκροτήματος κ. Σακόγλου Χρυσούλα.

Η επιμόρφωση, πραγματοποιήθηκε δια ζώσης στο χώρο εκδηλώσεων του σχολείου και την παρακολούθησαν αρκετοί γονείς και εκπαιδευτικοί.

Η επιμόρφωση είχε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και μετά την παρουσίαση, υπήρξαν πολλές ερωτήσεις τόσο από τους γονείς, όσο και από τους εκπαιδευτικούς σχετικά με τις πρώτες βοήθειες. Τέλος με τη βοήθεια ενός μαθητή είδαμε στη πράξη, από τη κυρία Σακόγλου, την αντιμετώπιση πνιγμονής.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε το αρχείο της παρουσίασης, το εγχειρίδιο Πρώτες Βοήθειες καθώς και κάποιες φωτογραφίες από την εκδήλωση.

Παρουσίαση: πρώτες βοήθειες

Πρώτες Βοήθειες: Εγχειρίδιο

Ευχαριστήριο από το Χαμόγελο του Παιδιού

Αγαπητά μας παιδιά,
Ένα μεγάλο ευχαριστώ από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» για την τόσο σημαντική πρωτοβουλία σας! Με την προσπάθειά σας στηρίξατε ουσιαστικά πολλά άλλα παιδιά!
«Το Χαμόγελο του Παιδιού» ξεκίνησε από ένα 10χρονο παιδί, τον Ανδρέα, ένα παιδί με διάθεση να βοηθά όπως εσείς. «Το Χαμόγελο του Παιδιού» ανήκει σε όλα τα παιδιά! Είναι δικό σας και στόχο έχει να είστε χαρούμενα και χαμογελαστά πάντα, όπως σας αξίζει!
Είμαστε περήφανοι που γνωρίζετε και εμπιστεύεστε «Το Χαμόγελο του Παιδιού»! Θα μας δώσετε μεγάλη χαρά αν καταφέρετε κάποια ημέρα μαζί με τις οικογένειές σας να μας επισκεφθείτε σε κάποιον από τους χώρους μας σε όλη την Ελλάδα!
Εάν χρειαστείτε οτιδήποτε να γνωρίζετε πως θα είμαστε δίπλα σας!
Να είστε πάντα καλά και ευτυχισμένα με τους αγαπημένους σας!

Ευχαριστήριο
Έπαινος, 1ο ΔΣ Ευόσμου