Εγγραφές στην Α΄ τάξη για το σχολικό έτος 2025-2026

Για το σχολικό έτος 2025-2026, οι αιτήσεις εγγραφής των μαθητών/τριών που φοιτούν για πρώτη φορά στην Α’ τάξη του δημοτικού σχολείου θα πραγματοποιηθούν από 6 έως 26 Μαρτίου 2025.

Οι εγγραφές γίνονται στην ακόλουθη ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://adimotikou.eservices.minedu.gov.gr

Εγγραφές μετά την 26η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση της Διευθύντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

Απαιτούμενα δικαιολογητικά για την εγγραφή:

1) Βιβλιάριο υγείας του παιδιού, στο οποίο να φαίνεται ότι έχουν γίνει όλα τα προβλεπόμενα εμβόλια.

2) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ).

3) Αποδεικτικό Διεύθυνσης κατοικίας (λογαριασμός Ρεύματος ή ΕΥΔΑΠ ή συμβόλαιο κατοικίας ή εκκαθαριστικό της εφορίας).

4) Βεβαίωση φοίτησης του νηπιαγωγείου.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Προσοχή : α) τα αδέλφια θα φοιτήσουν στο σχολείο φοίτησης μεγαλύτερων αδελφών τους και β) εάν η εφαρμογή έχει τοποθετήσει το παιδί σας σε άλλη σχολική μονάδα από αυτή που ανήκετε σύμφωνα με τα όρια, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το νηπιαγωγείο φοίτησης προκειμένου να διορθωθεί η διεύθυνση κατοικίας, η οποία πιθανόν να αναγράφεται με λάθος τρόπο.

Διευκρινίσεις για τη διαδικασία μπορεί να δίνονται από τη διεύθυνση του σχολείου τις ημέρες λειτουργίας του σχολείου και ώρες 10:00-12:00 στο τηλέφωνο 2310763344. Επίσης μπορείτε να επικοινωνείτε μέσω μηνύματος στο ηλεκτρονικό mail του σχολείου: mail@1dim-evosm.thess.sch.gr

Στους επόμενους συνδέσμους μπορείτε να δείτε και να “κατεβάσετε” την κείμενη νομοθεσία, οδηγίες χρήσης της πλατφόρμας εγγραφής και σχετικά με την εγγραφή στην Α’ τάξη έγγραφα.

Υπουργική απόφαση με ΑΔΑ:6Δ7Ξ46ΝΚΠΔ-ΥΧΔ

ΦΕΚ.979-5.3.2025-ΤΕΥΧΟΣ Β

Οδηγίες Χρήσης Εγγραφή Α’ Δημοτικού

ΟΡΙΑ 1ου-14ου

ΑΔΥΜ

ΑΙΤΗΣΗ_ΔΗΛΩΣΗ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟ

Ενδοσχολικός εκφοβισμός

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως η πανελλήνια ημέρα κατά του σχολικού  εκφοβισμού. Στο πλαίσιο αυτό οι μαθητές της Δ’ τάξης, μαζί με την εκπαιδευτικό Αγγλικών κ. Ελένη Μανδαλαρίδου, παρακολούθησαν βίντεο, συζήτησαν μέσα στην τάξη και έφτιαξαν “ασπίδες” κατά του σχολικού εκφοβισμού .

 

Το 1ο Δημοτικό στην Αθήνα

14 – 16 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε η τριήμερη εκπαιδευτική εκδρομή της ΣΤ΄ τάξης στην Αθήνα. Τα παιδιά, συνοδευόμενα από γονείς και εκπαιδευτικούς, επισκέφθηκαν αρχαιολογικούς χώρους και αξιοθέατα της πρωτεύουσας. Περπάτησαν στα βήματα των αρχαίων Αθηναίων και γνώρισαν τον πολιτισμό των προγόνων μας. Με την επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων ένα κομμάτι της σύγχρονης Ιστορίας ξεδιπλώθηκε μπροστά τους.

Πρόληψη εγκληματικότητας ανηλίκων

Την Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου στο Γυμναστήριο του σχολικού μας συγκροτήματος πραγματοποιήθηκε ενημερωτική συνάντηση με θέμα: «Πρόληψη εγκληματικότητας ανηλίκων». Αξιωματικός από το τμήμα ανηλίκων της ΓΑΔΘΕ παρουσίασε και εξήγησε στα παιδιά στης ΣΤ΄ δημοτικού τις διαφορετικές μορφές βίας και τους τρόπους αντιμετώπισής της. Τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά εκφράζοντας απορίες και δείχνοντας ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Εξοικονόμηση Ενέργειας

Μαθητές της ΣΤ΄ τάξης παρουσίασαν πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό στα υπόλοιπα τμήματα του σχολείου μας με θέμα την «Εξοικονόμηση Ενέργειας». Εικονοπαρουσιάσεις, διαδραστικά βίντεο και ψηφιακά παιχνίδια ενθουσίασαν μικρά και μεγάλα παιδιά. Υπενθύμισαν πόσο σημαντικό είναι να σεβόμαστε τον πλανήτη και να διαχειριζόμαστε σωστά τους φυσικούς πόρους.