Οι μαθητές/τριες του Δ΄2, με υπεύθυνη την κ. Μερτζανοπούλου Καλλιόπη, παρουσίασαν δραματοποιημένο το ποίημα του Αζίζ Νεσίν «Σώπα, μη μιλάς». Ακολούθησε δραματοποίηση του ποιήματος του Τάσου Λειβαδίτη «Αν θέλεις να λέγεσαι άνθρωπος» από μαθητές/τριες του Δ΄1 , με υπεύθυνη την κ. Δαλαμήτρου Σοφία. Όμορφα τραγούδια πλημμύρισαν τον χώρο εκδηλώσεων, σκορπώντας συγκίνηση και ενθουσιασμό. Τη χορωδία προετοίμασε η μουσικός μας κ. Άννα Μαρία Κότσιφα. Σημαντική ήταν η συμβολή της θεατρολόγου κ. Αθανασιάδου Ρένας, καθώς και της εικαστικού κ. Χρυσοπουλίδου Σταυρούλας.
Η Πυροσβεστική Υπηρεσία στο σχολείο μας
Εκπρόσωποι του 2ου Πυροσβεστικού Σταθμού επισκέφθηκαν το σχολείο μας και ενημέρωσαν τους μαθητές των Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων. Μίλησαν για τις αστικές και τις δασικές πυρκαγιές, καθώς και για μέτρα πρόληψης, αντιμετώπισης. Παρουσίασαν ένα πυροσβεστικό όχημα, τον εξοπλισμό ενός πυροσβέστη και έκαναν επίδειξη της μάνικας με… ρίψη νερού! Η παρουσίαση ολοκληρώθηκε με ερωτήσεις, συζήτηση και ενθουσιασμό από τα παιδιά!
28η Οκτωβρίου
Μια υπέροχη γιορτή προετοίμασαν οι μαθητές/τριες του Γ΄1, με υπεύθυνο τον κ. Μυστακίδη Παντελή και του Γ΄2, με υπεύθυνη την κ. Καραγιαννάκη Κασσιανή. Ακούσαμε το χρονικό των γεγονότων, διαβάσαμε εφημερίδες της εποχής, γίναμε μάρτυρες του ηρωικού «Όχι», συνοδέψαμε τις γυναίκες της Πίνδου και ακούσαμε διηγήσεις αναμνήσεων. Τη γιορτή έντυσε μελωδικά η χορωδία, με υπεύθυνη τη μουσικό μας κ. Άννα Μαρία Κότσιφα. Σημαντική ήταν η συμβολή της θεατρολόγου μας, κ. Αθανασιάδου Ρένας και της εικαστικού μας, κ. Χρυσοπουλίδου Σταυρούλας.
Στο τέλος της γιορτής πραγματοποιήθηκε απονομή της σημαίας σε μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, για την άριστη επίδοσή τους.
Καλή αρχή!
Το πρώτο κουδούνι της χρονιάς ακούστηκε!
Μικροί μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί μαζεύτηκαν και η αυλή γέμισε με φωνές και χαμόγελα! Ο ιερέας τέλεσε τον αγιασμό και όλα είναι έτοιμα για μια δημιουργική και παραγωγική χρονιά!

Πηγή: Διαδίκτυο
Γιορτή Λήξης
Η σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος και οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων 1ου και 14ου Δημοτικού Σχολείου ετοίμασαν μια υπέροχη γιορτή λήξης με κέφι, χορό και πολλή συγκίνηση. Μαθητές των ΣΤ τάξεων παρουσίασαν παραδοσιακούς χορούς, που είχαν προετοιμάσει με τους γυμναστές μας, κυρία Μπάρμπα Στέλλα και κύριο Τσακμακίδη Αντώνη. Η αυλή πλημμύρισε από χρώματα, μελωδίες και ευωδίες. Στο κλείσιμο της βραδιάς απελευθερώθηκαν μπαλόνια και ο ουρανός γέμισε με πυροτεχνήματα.
Σας ευχαριστούμε θερμά!