Μια υπέροχη έκπληξη περίμενε τους μικρούς μας αναγνώστες στον χώρο της βιβλιοθήκης! Μαθητές της ΣΤ΄ τάξης ετοίμασαν ένα πρωτότυπο παιχνίδι με τη βοήθεια της κυρίας Ηλιάδου Ζαφειρίας. Κατασκεύασαν κάρτες- κορμούς με συγγραφείς και φυλλώματα με τίτλους βιβλίων, καλώντας τα υπόλοιπα παιδιά του σχολείου να τα αντιστοιχίσουν. Οι μικροί αναγνώστες έψαξαν, διασκέδασαν και δημιούργησαν στον αγαπημένο τους χώρο. Έγιναν ερευνητές και παράλληλα “Οι φύλακες του Δάσους”!
